vineri, 4 mai 2012

Tartă, aproape Tatin


Să nu ziceți că am mințit (cum că eu nu fac prăjituri). N-am facut-o eu, ci un alt leneș, cel puțin la fel de leneș ca mine și la fel de gurmand.

Așadar, se ia o piatră în gură (eu) și se explică.

Ingrediente:


6 ouă
6 + 3-4 linguri de zahăr
6 linguri de făină
unt, cam cât o nucă
cca. 1/2 kg mere










Merele se curăță și se taie în optimi/sferturi (în funcție de dimensiune). Eu le-aș fi spălat doar, dar n-am fost eu cofetarul. Așa că zic mulțam de masă și nu comentez.

Cele șase ouă se împart în gălbenușuri și albușuri. Albușurile se bat spumă 6 linguri de zahăr, se adaugă făina (tot 6 linguri), iar apoi gălbenușurile.


Merele se presară cu cele 3-4 linguri de zahăr rămas și se așează în tava unsă cu unt.
 Rezultatul e acesta. Foare bun, moderat de dulce, cu fruct mult și aluat mai puțin și mai dens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu