miercuri, 14 septembrie 2011

urecheala dupa gust si cat cuprinde

am fost trasa, zilele trecute, de urechi, de alte doua lenese.
si-am fost informata ca dezinformez publicul cititor si (mai) incepator, asa ca ma conformez.

I: cat inseamna 'dupa gust'?
R: dupa gust, in mintea mea, inseamna sa incepi cu mai putin si sa tot adaugi, pana-ti place gustul. fiind vorba de condimente, n-o sa iti poata spune nimeni si niciodata cum e dupa gustul tau.

I: ce e aia 'cat cuprinde'?
R: aici, lenesele mele dragi, m-ati bagat la colt. din doua motive. primul, ca se aplica mai ales la prajituri si altele asemenea, iar eu nu practic sportul asta. mai bine fac mancare pentru o nunta, decat o prajitura mai complicata decat crema de zahar ars (asta se face cu cantitati fixe) si checul cu lapte acru (care se masoara cu cana). al doilea, pentru ca-s ferm convinsa ca doar prin practica proprie afli cat cuprinde. singura explicatie pe care-as putea sa o da este ca, intr-o carte de bucate buna (leneso creata, nu-mi da, te rog, in cap cu silvia jurcovan decat daca mi-o dai cadou dupa aia), ti se explica (pe cat se poate explica in scris) care e consistenta la care trebuie sa ajungi. in zilele noastre internautice e mai usor sa gasesti poze, cum ar fi galustele astea.

in rest, am uitat cu gratie tot ce nu-mi convenea, dar nu va sfiiti sa reveniti cu intrebarile. promit solemn sa raspund anul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu